گروه بهداشتی درمانی التیام

آراد کاسپین

سندیکای شرکت های تاسیساتی و صنعتی ایران

شرکت بازرگانی الماس

وله و اتصالات پنج لایه جی پایپ

مهندسین مشاور طراحان پدیده ماداکتو

مهندسین مشاور ایران ساحل

لوازم یدکی میتسوبیشی

شرکت آی تی آ ایرانیان

نوآوران فجر سبحان

اقتصاد تحلیل

گلابتون

سینما مسیحا

تناوب نوآوران انرژی

تولیدی طاهری

شرکت جت پلیمر

شرکت مانیاد صنعت

باربری درون شهری صدف بار

موسسه حفاظتی نگاه

بیمه پاسارگاد نمایندگی ۴۴۱۱

طب سوزنی تهران

ایران لاپاراسکوپی

مرکز لاپاراسکوپی تندیس

فروشگاه نگین مارک

کانون آگهی و تبلیغات پارس آوا

اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران

پیشگامان انتقال ژن

وایب کالا

وانت تلفنی تهرانیان

گروه تخصصی طراحی و بازسازی ساختمان پارسه

مرکز یوگا، ماساژ و اسپا حس ششم

شرکت خدماتی تشریفاتی جوان سیر ولیعصر

شرکت ژئوپارسیان

بامداد زاگرس

گروه صنعتی پینان قالب

چسب کنکو

آزمایشگاه ژنتیک پزشکی ژنووا

وانت بار بی سیم

شرکت لوتوس پارس

تاکسی بار بی سیم

تولید کننده اتصالات جوشی فولادی

خانه هوشمند آرتین

هترود بلیچینگ ارث

ساتراپ یدک سازه

آموزش مصاحبه استخدامی حنطوش زاده

آرانو سازه

ایران چای

موسسه بین المللی حقوق دانان آسیا

خدمات سئو بر اساس الگوریتم های گوگل

خدمات سئو بر اساس الگوریتم های گوگل

همه سایت های موجود در بستر اینترنت به وسیله الگوریتم های گوگل رصد می شوند الگوریتم هایی که اگر به آن ها توجه نکنید سایت شما از نتایج گوگل حذف خواهد شد.شرکت های خدمات سئو باید بر اساس الگوریتم های گوگل سایت شما را سئو کنند.ما برای شما در اینجا از الگوریتم های مختلف گوگل صحبت می کنیم.اگر برای سئو سایت خود شرکت های سئو را می خواهید بسنجید این مقاله را از دست ندهید .

الگوریتم اول در خدمات سئو- پاندا

شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو  (خدمات بهینه سازی سایت)در مرحله اولی که برای سایت شما انجام می دهند تولید محتوا می باشد.تولید محتوا منحصر به فرد و یکتا که در آن سایت باید محتوایی غنی و قوی در زمینه صنف خود داشته باشد.اگر بخواهیم ویژگی های الگوریتم پاندا را لیست وار بگوییم موارد زیر می باشد:

خدمات سئو ـ الگوریتم پاندا

۱-حذف سایت هایی با محتوای تکراری و کپی شده

۲-حذف سایت هایی که در آن کلمات کلیدی با چکالی بالا قرار گرفته باشند

۳-حذف سایت هایی که در آن محتواهایی ضعیف کار شده است.

الگوریتم دوم در خدمات سئو – پنگوئن

الگوریتم پنگوئن

الگوریتم پنگوئن برعکس پاندا که بر اساس محتوا سایت های متقلب را حذف می کند سایت هایی که در زمینه بک لینک سازی و ساخت لینک اسپمر هستند حذف می کند.لینک سازی های غیر معمول و خرید بک لینک.

بک لینک سازی هایی که در سایت های پر لینک انجام می شود و یا به اصطلاح سایت های اسپم.سعی کنید محتوای نوشته شده را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نکته هایی در رابطه با آپدیت جدید الگوریتم پنگوئن:

۱-قرار گرفتن این الگوریتم در هسته مرکزی گوگل

۲-در نطر داشتن صفحات به جای کل سایت

آپدیت الگوریتم پنگوئن

این الگوریتم تا به حال ۷ بار آپدیت شده است.ودر آخرین نسخه آن ویژگی real time به آن اضافه شده است.چون ربات های گوگل دو کار خزیدن(crawl) و ایندکس کردن (index) کردن را انجام می دهد.

این الگوریتم در همان لحظه طبق فاکتور های گوگل,سایت را آنالیز می کند.
در آنالیز لحظه ای که این الگوریتم انجام می دهد خیلی از سایت ها جریمه می شوند و سایت هایی که قبلا جریمه شده بودند بنا بر شرایط جدید مورد بخشش قرار میگیرند.

الگوریتم سوم در خدمات سئو- مرغ مگس خوار

مهمترین و کلیدی ترین الگوریتم گوگل می باشد.الگوریتمی که به کلمات کلیدی مرتبط وابسته است.بگذارید یک مثال برای شما بزنم,اگر سایت شما در زمینه خرید موبایل باشد و کلمه کلیدی شما هم خرید موبایل باشد , محتوایی که می نویسید فقط با این کلمه کلیدی باشد اگرکسی در موتور جستجو خرید گوشی تلفن همراه را جستجو کند آیا سایت شما جزو نتایج می باشد یا نه؟

خدمات سئو - الگوریتم مرغ مگس خوار

جواب مسلما نه می باشد؟چون شما رو کلمات کلیدی مرتبط کار نکردید.پس سعی کنید کلمات کلیدی مرتبط راهم در محتوای خود بیاورید.شاید بپرسید چگونه باید کلمات کلیدی مرتبط را بدست بیاورید؟با یک مثال برای شما توضیح می دهیم.

فکر کنید کلمه کلیدی شما “بازسازی ساختمان” می باشد آن را در موتور جستجو گوگل جستجو کردید در انتهای صفحه نتایج که در شکل زیر به شما نشان داده شده کلمات وابسته نشان داده می شود.

خدمات سئو ـ الگوریتم مرغ مگس خوار

همانطور که در تصویر می بینید میتوانید کلمات وابسته به کلمه کلیدی اصلی را ببنید.برای این کلمات کلیدی مطلب بنویسید در برگه های جداگانه و لینک به مقاله اصلی بدهید.

الگوریتم چهارم در خدمات سئو – کبوتر

این الگوریتم بر روی جستجوی محلی متمرکز می باشد.بگذارید برای شما یک مثال بزنیم.فکر کنید در منطقه ای که هستید دنبال یک رستوران میگردید تا به آنجا بروید و غذا میل کنید.

با این اوصاف رستوران هایی که بر بروی جستجوی محلی خود کار کرده باشند برنده اند.اگر میخواهید انتخاب کاربران در مناطق مختلف شهر خود باشید و کار و خدمات شما این ویژگی را دارد حتما سایت خود را بر روی جستجوی محلی سئو کنید.شرکت خدمات سئو مورد نظر شما باید بتواند این کار را انجام دهد.

الگوریتم کبوتر در خدمات سئو

الگوریتم پنجم در خدمات سئو – (Mobilegeddon)

امروزه کمتر کسی را می توان پیدا کرد که گوشی هوشمند نداشته باشد.حال فکر کنید سایت هایی که در گوشی یا تبلت خود باز می کنید به درستی نمایش داده نشود.در این الگوریتم سایت هایی که قابلیت ریسپانسیو بودن یا همان عدم تطبیق با گوشی یا تبلت را داشته باشند حذف می باشند.

خدمات سئو

الگوریتم  ششم  در خدمات سئو- پیج لایوت

هدف این الگوریتم مبارزه با سایت های تبلیغاتی می باشد.این الگوریتم ها در مواجه با این سایت ها سختگیرانه برخورد می کند.سایت هایی که پاپ آپ دارند,بین پست ها تبلیغ می گذارندو تبلیغات فلشی  هم شامل این جریمه می شوند.

علت جریمه گوگل برای این سایت ها این است که تبلیغات بیش از حد و نا متعارف در سایت معایب زیر را دارد:

  1. سرعت سایت را کاهش می دهد.
  2. کاهش انعطاف پذیری سایت
  3. نارضایتی کاربر
  4. کاهش چشمگیر کاربران برای بازدید سایت

می توان این نکته را به مدیران سایت گوشزد کرد که گوگل به ارزش محتوا تاکید دارد چون محتوا می تواند کاربران را جذب کند.

شاید خودتان این تجربه را داشته اید که وارد سایت شده اید و دنبال موضوع مورد نظر خود در سایت جستجو می کنید ولی با حجم انبوهی از تبلیغات مواجه می شوید.

شاید بپرسید یعنی اصلا تبلیغات نکنیم؟

در جواب این سوال باید گرفت گوگل با سایت هایی که تبلیغات آن زیاد نیست کاری ندارد.

Google-page-layout-algorithm-

الگوریتم هفتم  در خدمات سئو- گورخر :

این الگوریتم مربوط به سایت های فروشگاهی می باشد.سایت های فروشگاهی که تقلب می کنند که نمی توان برای آن ها جایگاه ویژه ای در صفحه نتایج در نظر گرفت. اگر سایت فروشگاهی دارید و نمی خواهید مورد خشم این الگوریتم قرار بگیرید موارد زیر را رعایت کنید:

۱-کالاهای خود را با بارکد در فروشگاه قرار دهید.

۲-اگر از کالاهایی که شما دارید در سایت های فروشگاهی دیگر هم قرار دارد با مقایسه کردن به کاربران در فرآیند انتخاب کمک کنید.

۳-مراحل خرید سایت خود را پیچیده نکنید.

۴-برای کالاهای خودقیمت قرار دهید.

۵-برای اطمینان بیشتر کاربر شما  آدرس و شماره تلفنی معتبر از فروشگاه خود در سایت قرار دهید.

خدمات سئو با الگوریتم گورخر

الگوریتم  هشتم – rank brain:

در خدمات سئو الگوریتم رنک برین یک الگوریتم مهم می باشد که بر اساس هوش مصنوعی و یادگیری ماشین کار می کند.در این الگوریتم اساس کار بر پایه تجربه کاربری می باشد.وقتی که کاربری وارد صفحه ای از گوگل شده است و در آن مدت زیادی می ماند این الگوریتم یاد میگیرد که سایت مورد نظر انتخاب خوبی برای پاسخ جستجو گر بوده است و به آن امتیاز و جایگاه بالایی می دهد.شاید اگر بخواهیم در یک جمله هدف اصلی این الگوریتم را برای شما بیان کنیم این باشد “ارائه محتوای با کیفیت در پاسخ به جستجوی کاربر”.

rank brain

الگوریتم نهم  در خدمات سئو – موش کور

اگوریتم موش کور برای بهبود نتایج الگوریتم کبوتر رونمایی شد.بهیودی که این الگوریتم برای نتایج الگوریتم کبوتر داشته است تنوع در نتایج بوده است.این الگوریتم برای کسب و کارهای نو پا خیلی موثر بوده است.

خدمات سئو با الگوریتم موش کور

الگوریم دهم در خدمات سئو – فٖرد

 

خدمات سئو با الگوریتم فرد

 

الگوریتم بعد از اجرایی شدن تا ۹۰درصد بر ترافیک سایت ها تاثیر گذاشت.این الگوریتم با سایت هایی که موار زیر را دارا باشند برخورد می کند:

۱-محتوای ضعیف

۲-سایت هایی با مطالب کم و آگهی تبلیغاتی زیاد

۳-سایت هایی که بک لینک های بدی داشه باشند.

سئو سایت فروشگاهی

سئو سایت فروشگاهی

سئو سایت فروشگاهی با سئو سایت معمولی چه فرقی دارد؟ زمانی که به شرکت های طراحی سایت و خدمات سئو مراجع می کنید اگر سایتی داشته باشید که بخواهید سئو سایت انجام دهید از شما می پرسند سایت شما چه نوع سایت است؟

اگر سایت شما خبری باشد باید در سئو سایت خبری دسته بندی شود و اگر سایت شما یک سایت فروشگاهی است در دسته بندی سایت فروشگاهی قرار می گیرد.

سئو سایت

اهمیت سئو سایت فروشگاهی

سئو سایت فروشگاهی از این جنبه مهم است که امروزه صاحبان اکثر خدمات می خواهند در بستر اینترنت کسب و کار خود را مطرح کنند و فروش و مشتریان خود را بیشتر کنند. پس باید بتوانند محصولات و برند خود را به مردم معرفی کنند.

ویژگی مهم سایت های فروشگاهی وجود محصولات می باشد محصولاتی که از یک مدل رنگ های متفاوت می باشد و این ویژگی ها باید برای محصول در نظر گرفته شود.

سئو سایت فروشگاهی

نکته هایی مهم برای سئو سایت فروشگاهی

این نکته ها را به خاطر داشته باشید :

  • برای محصولات خود حتما متن بنویسید , متن هایی که تکراری نباشد و شما محصول خود را کامل شرح دهید.

محصولات شما دارای عکس می باشند. اگر سایت شما این ویژگی را دارد برای محصولات خود تصاویری از همه جهات (تصاویر سه بعدی) قرار دهید.

  • برای همه تصاویر خود نام و alt قرار دهید.

برای قسمت فروشگاه سایت خود بلاگ بگذارید. قراردادن بلاگ یکی از کاربردی ترین قسمت ها در سئو سایت فروشگاهی می باشد.

انجام بهینه سازی سایت بر اساس قوانین گوگل

انجام بهینه سازی سایت بر اساس قوانین گوگل

انجام بهینه سازی سایت

انجام بهینه سازی سایت کاری نیست که هر فرد غیر متخصصی از عهده آن برآید و چه بسا به علت عدم تجربه ضررهای جبران ناپذیری به سیستم شما وارد کند.باید ها و نباید های زیادی است که باید آن را بداند و انجام دهد.

به همین علت است که به شما تاکید می کنم حتما سایت خود را به یک شرکت انجام دهنده خدمات سئو بسپاریدشرکت های  seo خوب  و حرفه ای  این اطلاعات مهم را دارند.ما در این مقاله به شما از نباید های انجام بهینه سازی سایت می گوییم.

 

مهمترین کار هایی که نباید در انجام بهینه سازی سایت خود انجام دهید:

۱-از چندین domain بر ای سایت خود استفاده نکنید.اگر از دامنه های برای سایت خود استفاده می کنیدهمه آن ها را به یک دامنه Redirect کنید.

۲-صفحه اصلی سایت خود را با اینترو و یا صفحه ای بدون محتوا شروع نکنید.

شاید بپرسید اینترو چیست؟اگر بخواهیم در یک جمله اینترو را برای شما شرح دهیم باید بگوییم اینترو یک فیلم flash جذاب می باشدکه کاربران یک سایت قبل از ورود به صفحه اصلی آن را می بینند.محتوای این فیلم درمورد نوع فعالیت و کسب و کار آن سایت می باشد.

۳-تا آنجا که میتوانید برای اینکه انجام بهینه سازی سایت شما به درستی و طبق اصول سئو صورت پذیرد از فایل ها و منو های flash  استفاده نکنید.

۴-یکی از نقاط منفی یک وب سایت داشتن پاپ های زیاد می باشد,چون داشتتن پاپ آپ باعث نارضایتی کاربر ها می باشد.موتور جستجو  گوگل به داشتن پاپ زیاد امتیاز منفی می دهد.

انجام بهینه سازی سایت

۵-برای صفحات مختلف خود در سایت نام های یکسان قرار ندهید.یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین فاکتور برای سئو  عنوان صفحه می باشد ,عنوان های صفحه های مختلف را تکراری نگذارید.

۶-یکی از کارهایی باعث پنالتی شدن سایت توسط گوگل می شود استفاده از متونی می باشد که با فونتی ریز و یا نوشتن به شکلی می باشد که دیده نشود یا به اصطلاح مخفی می باشد.

۷-در مطلب و محتوای خود از کلمه کلیدی نامرتبط استفاده نکنید.گوگل دیگر به کلمات کلیدی حساس نیست او قادر به درک محتوا می باشد.وقتی شما متنی می درباره بازاریابی اینترنتی بنویسید ولی کلمه کلیدی شما بازسازی ساختمان باشد گوگل متوجه عدم همگونی این دو کلمه کلیدی می شود.

۸-تکرار نکردن بیش از حد کلمه کلیدی .حال اگر کلمه کلیدی مناسب و مرتبط را پیدا کردید در محتوا و مقاله ای که می نویسید نباید آن را بیش از حد معمول تکرار کنید به این کار keyword stuffing گفته می شود.

۹-در متن خود از anchore text (کلمه کلیدی) لینک دار با عنوان اینجا کلیک کنید استفاده ننماید.

۱۰-یکی از کار های مهم در سئو سایت استفاده از لینک های خارجی می باشد.استفاده از لینک خارجی در سایت به موتور جستجو گوگل این سیگنال را می دهدکه درباره مطلب نوشنه شده سایت های معتبر و بزرگ هم هستند که به این موضوع پرداخته اند.پس در سایت خود برای لینک خارجی از سایت هایی استفاده کنید که رنک بالا و تعداد بازدید کننده بیشتری دارند.

شرکت جهان سایت با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه طراحی سایت و سئو و دارای نمونه کارنامه ای درخشان در این زمینه در خدمت عموم مردم می باشد. برای مشاوره رایگان و اطلاع از تعرفه خدمات سئو با مشاوران ما تماس بگیرید.

انجام بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید

شرکت های سئو خوب چه ویژگی دارند؟

شرکت های سئو خوب چه ویژگی دارند؟

شرکت های seo

شرکت های seo خوب چه ویژگی دارند؟شاید بخواهید وب سایت خود را سئو کنید برای اینکار وقتی کلمه خدمات سئو را در اینترنت جستجو می کنید شرکت های مختلفی جزو نتایج اول هستند حالا کدام را باید انتخاب کنید؟

معیارهای شرکت های سئو خوب

شاید یک همکار یا یک دوست شما را برای انجام seo به یکی از شرکت های خدمات سئو معرفی کند,برای اینکه بدانید می توانید پروژه خود را به آن ها بسپارید این موارد را درنظر بگیرید:
۱-داشتن نمونه کارهای قوی و قابل قبول
اولین کاری که انجام می دهید این است که ببینید تعداد نمونه کارهایی که انجام داده اند چقدر است؟چقدر سابقه کار دارند؟
۲-تعرفه خدمات سئو با دیدن سایت
هیچ شرکت انجام دهنده سئویی بدون دیدن سایت نباید به شما قیمت بدهد.فرآیند تعیین قیمت اینگونه است که سایت شما باید دیده و آنالیز شود.

سئو

بعد از آنالیز است که قیمت نهایی برای پروژه سئو تعیین شود.

پس اگر شرکتی بدون دیدن سایت شما قیمیت برای کار شما تعیین کرد بدانید این شرکت نمی تواند شرکت مناسبی برای انجام seo شما باشد.
۳-استفاده از ابزارهای لازم برای تعیین کلمه کلیدی شما.اگر کلمه کلیدی خاصی مد نظر شماست باید کلمه کلیدی شما آنالیز شود تا اگر نیاز است کلمه کلیدی مناسب تر برای شما انتخاب شود.

پس وقتی به یکی از شرکت های سئو  می روید باید از شما برای کلمه کلیدی سوالاتی بپرسد,آمار دقیق از تعداد رقیبان شما در این کلمه کلیدی را مشخص کند و اگر نیاز باشد به شما در پیدا کردن کلمه کلیدی بهتر کمک کند.

۴-آنالیز و بررسی رقیب های هم صنف شما توسط شرکت های سئو

یک شرکت خوب برای انجام هرچه بهتر سئو سایت شما سایت رقیبان شما را باید آنالیز و تحلیل کند و اطلاعات لازم را هم در اختیار شما قرار بدهد.

نکته هایی برای بهینه سازی سئو

نکته هایی برای خدمات بهینه سازی سایت

خدمات بهینه سازی سایت یا همان بهینه سازی برای موتور های جستجو نکته ای است که باید در سایت خود رعایت کنید تا بتوانید نتایج اول گوگل را برای خود بدست بیاورید. ما در ادامه مطالب اینفو گرافیک را برای شما توضیح می دهیم.

گام  اول برای خدمات بهینه سازی سایت داشتن سناریو برای سایت

قدم اول این است که بدانید سایت شما چه کاری می خواهد انجام دهد و سنازیویی برای سایت خود تهیه کنید. اینکه بدانید مخاطب بعد از وارد شدن به سایت شما چه مطلبی را باید ببیند و چه اطلاعای را باید کسب کند. همه و همه را باید بدانید. به خاطر همین است که اگر بخواهید سایت خود را به شرکت خدمات سئو بسپارید آن ها حتما از شما این سوالات را میپرسند.

  • کسب و کار شما در چه زمینه ای است؟
  • با چه کلمه ای میخواهید کسب و کار خود را در نتایج اول صفحه گوگل ببینید؟
  • ویژگی هایی که کسب و کار شما دارد چیست؟
  • سایت شما فروشگاهی است یانه؟
  • …….

گام دوم برای خدمات بهینه سازی سایت استفاده از مطالب یونیک و منحصر به فرد می باشد.

یکی از ویژگی های خاص و مهمی که یک سایت اگر داشته باشد می تواند نظر گوگل را جلب کند محتوای آن است محتوایی جذاب و جالب و کاربر پسند.محتوایی که کاربر با خواند آن در ساتیت شما زمان بیشتری را بگذراند و بماند. این یک امتیاز است پس سعی کنید این امتیاز را کسب کنید.

 

گام سوم برای خدمات بهینه سازی سایت استفاده از عکس و فیلم در محتوا

تحقیقات نشان داده است درصد زیادی از مردم از خواندن مطالب طولانی بدون عکس و جلوه های بصری بیزار هستند و استفاده از عکس و ویدئو باعث می شود کاربران جذب بشوند و ویدئو در بیشتر موارد حتما دیده می شود.

 

بهینه سازی سئو

 

در این اینفوگرافیک ما همه نکات مربوط به بهینه سازی سئو سایت را به شما توضیح دادیم. اینکه متن شما چه ویژگی هایی داشته باشد و چگونه کار کند را به وضوح به شما نشان می دهد.

سئو سایت برای کسب رتبه اول گوگل

سئو سایت و نکته های آن

سئو سایت برای شما علاقمندان به یادگیری سئو یک مقاله که در آن صفر تا صد انجام سئو و بهینه سازی سایت را آموزش می دهیم تهیه کردیم , مطمئنم بعد از خواندن این مقاله دیگر سوالی برای شما در باره سئو نمی ماند در این مقاله شما موارد زیر را یاد میگیرید:

۱-سئو و بهینه سازی سایت چیست؟

۲-سئو داخلی چیست؟

۳-فاکتور های مهم در سایت

۴-سئو خارجی چیست؟

۵-فاکتورهای دامنه

۶-سئو رایگان

۷-تعرفه سئو سایت

۸-سفارش سئو سایت

سئو سایت یا بهینه سازی سایت چیست؟

قبل از انجام بهینه سازی سایت این مقاله را بخوانید تا به اهمیت خدمات سئو پی ببرید.این روزها کلمه سئو  را زیاد میشنوید,شاید بپرسد سئو چیست؟سئو به همراه کلمه بهینه سازی سایت می آید.

بعضی وقت ها در بعضی از مقالات سئو ,شما سئو و بهینه سازی سایت را به شکل دو کلمه که متفاوت است می بینید ولی بعضی وقت ها سئو یا بهینه سازی سایت را به عنوان یک کلمه هم معنی می بینید.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، افزایش تعداد و کیفیت ترافیک وب سایت شما از طریق جستجوی افراد با موتور های جستجویی همچون گوگل است.

سئو خارجی سایت

چگونه SEO کار می کند?

شما ممکن است از یک موتور جستجو به عنوان یک وب سایت بازدید کنید و در قسمت Texbox آن یک سوال تایپ کنید. در موتورهای جستجویی چون گوگل، یاهو، بینگ، و یا هر موتور جستجو دیگر شما با استفاده از قسمت جستجوی آن پاسخ سوال های خود را  با یک لیست طولانی از لینک به صفحات وب میگیرند که به طور بالقوه می توانند به سوال شما پاسخ دهد.

اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چه چیزی در پشت این فهرست جادویی از لینک ها قرار دارد؟

سئو وب سایت چگونه کار می کند

در اینجا منظور گوگل(یا هر موتور جستجو که از آن استفاده می کنید)  است که چگونه کار می کند:گوگل یا هر موتور جستجو دارای یک خزنده است که اطلاعاتی را در مورد تمام محتوایی که می توانند در اینترنت پیدا کنند جمع آوری می کند.

همه ی خزنده ها مقدار ۱ و ۰ را به منظور ایجاد یک شاخص به موتور جستجو می برند. این شاخص سپس توسط یک الگوریتم تغذیه می شود که تلاش می کند تمام داده ها را با جستجوی شما مطابقت دهد و درست ترین نتیجه را در پاسخ به سوال شما نشان دهند.

موتورهای جستجو در سئو سایت

در (SEO (search engine optimaiz قسمتی به نام بهینه سازی دارد,بهینه سازی یعنی که افرادی که محتوای جدید برای سایت خود تولید می کنند و آن را در سایت خود قرار می دهند  محتوایی مفید و غنی باشد.

برای همه موتور های جستجو مخصوصا گوگل این کار بی نهایت با ارزش می باشد و افرادی که در موتور های جستجو به دنبال موضوعات مختلفی هستند به سمت سایت هایی هدایت می کنند که در آن ها محتوای جدید و مفید قرار دارد.

فاکتور های مهم در سئو سایت

گوگل از حدود ۲۰۰ فاکتور مختلف برای رتبه بندی سایت ها استفاده می کند.البته تعداد این فاکتور های ارزیابی ثابت نیست از این تعداد بعضی از فاکتور ها برای رتبه بندی بسار مهم می باشند و شما بعد از طراحی سایت باید این موارد را انجام دهید و بعضی ها دارای ارزش کمتری هستند و تاثیر مستقمی ندارند.

 

سئو داخلی سایت

سئو داخلی چیست؟

بهینه سازی صفحه شما، تأثیر عمیقی بر رتبه بندی آن دارد. در اینجا عوامل بهینه سازی صفحه که می توانند بر نتایج جستجو تاثیر بگذارد را برای شما ذکر می کنیم تا بعد از خواندن آن حتما در سئو سایت خود از آن استفاده کنید:

۱-کلید واژه در تگ عنوان:

عنوان متا تگ یکی از قویترین سیگنال های مربوط به یک موتور جستجو است. تگ خود به معنای توصیف دقیق محتوای صفحات است. موتورهای جستجو از آن برای نشان دادن عنوان اصلی نتیجه جستجو استفاده می کنند.

از جمله یک کلمه کلیدی در آن به موتور جستجو نشان می دهد صفحه را برای چه چیزی رتبه بندی کند.

در حالت ایده آل کلمه کلیدی باید در ابتدای تگ عنوان قرار گیرد. صفحات بهینه شده در این روش بهتر از صفحاتی است که کلید واژه نزدیک به پایان تگ عنوان هستند.

۲-کلید واژه در تگ meta description

سئو سایت در meta description

اهمیت برچسب توصیف متا امروز اغلب در SEO مورد بحث قرار می گیرد. با این وجود هنوز به عنوان یک سیگنال مهم برای موتورهای جستجو استفاده می شود. همچنین برای گرفتن کلیک کاربر, از صفحات نتایج جستجو بسیار تاثیرگذار است.

کلمه کلیدی در تگ meta description ، باعث میشود وقتی کاربر به دنبال موضوع خاصی هست که کلمه کلیدی آن موضوع در meta description می باشد می تواند آن سایت را به کاربر پیشنهاد بدهد.

۳- کلید واژه در تگ H1

برچسب H1 یکی دیگر از فاکتورهای مربوطه است که به عنوان توضیحی از محتوای صفحه ارائه می شود. به رغم بحث در حال انجام در مورد اهمیت آن، هنوز یک فاکتور خوب است که کلمات کلیدی سایت خود را در یک برچسب منحصر به فرد در در تگ H1 یک صفحه قرار دهید.

۴- تکرار نکردن کلمه کلیدی در صفحه بصورت غیر اصولی

کلمات کلیدی  را بیشتر از حد معمول در صفحات سایت خود کپی نکنید. تا همین اواخر، پر کردن صفحه سایت با کلمات کلیدی ، راهی مطمئن برای افزایش رتبه بندی آن سایت برای یک کلیدواژه خاص بود. این مورد دیگر نیست.

با استفاده از کلمه کلیدی در متن، یک سیگنال ربطی از آنچه در مورد محتوا وجود دارد،به موتور های جستجو ارسال می شود. با این وجود، چگونه قرار  گرفتن آن دیگر به روال سابق نیست.

۵- محتوای تکراری

محتوا تکراری در سئو سایت

همه فاکتور ها نمی توانند رتبه  سایت شما را به نحوی مثبت تحت تأثیر قرار دهد. داشتن محتوای مشابه و تکراری در صفحات مختلف سایت شما واقعا می تواند به رتبه سایت شما را آسیب بزند. از تکرار مطالب اجتناب کنید و برای هر صفحه مطابی غنی و مفید قرار دهید.

۶- بهینه سازی تصویر

بهینه سازی تصویر در سئو سایت

این تنها متن نیست که می تواند در یک صفحه بهینه سازی شود، بلکه رسانه های دیگر نیز هستند. برای مثال، تصاویر می توانند سیگنال های مربوط به موتور جستجو را از طریق متن، عنوان و توضیحات  که برای خود  تصویر هستند به آن ها ارسال کنند.(alt,title)

۷- به روز رسانی محتوا

الگوریتم گوگل ترجیح می دهد محتوای تازه به روز شده در سایت قرار بگیرد. این بدان معنا نیست که شما مجبورید صفحات خود را همیشه ویرایش کنید.شاید شما بگویید که من یک فروشگاه اینترنتی دارم که در آن فقط محصول قرار دارد,این تفاوت را گوگل متوجه می شود.

البته یک توصیه برای کسانی که فروشگاه اینترنتی دارند این است اگر محصولی که وارد سایت می کنید دارای قسمت توضیحات باشد برای آن توضیحاتی بگذارید مثلا : ویژگی ,اندازه,قیمت,رنگ بندی و توضیحاتی از این قبیل که باعث می شود محصول شما را بیشتر معرفی کند.

آپدیت محتوا در سئو سایت

۸-لینک خارجی

پیوند به صفحات معتبر سیگنال های اعتماد به موتور جستجو را می فرستد.وقتی شما به کلمات مورد نظر در موضوع لینک سایت ای مرتبط می دهید به موتورهای جستجو مخصوصا گوگل این سیگنال را می فرستید که درباره موضوع پرداخته شده در محتوای شما سایتی معتبر هم وجود دارد.

۹-پیوندهای داخلی

پیوند صفحات در سایت شما می تواند قدرت خود را بین صفحه های مختلف منتقل کند.

بک لینک سازی در سئو سایت

۱۰-کلید واژه در URL

از جمله کلمه کلیدی  که در URL Slug(بیتی است که پس از “.com /” بخشی از URL ظاهر می شود (گفته شده است که یک سیگنال ربط دیگر را به Google ارسال کند .

فاکتور های مهم در سئو سایت

در اینجا عوامل خاصی در مورد سایت وجود دارد که می تواند بر قابلیت جستجوی سایت شما تأثیر بگذارد:

۱- نقشه سایت

sitemaps_and_seo

یک نقشه سایت به موتور جستجو کمک می کند تا تمام صفحات سایت شما را ایندکس نماید. این ساده ترین و کارآمد ترین راه برای گفتن  به گوگل است که چه صفحاتی در وب سایت شما وجود دارد.

۲- اعتبار دامنه

اگر شما یک سایت در زمینه طراحی سایت دارید باید محتوایی که در آن قرار می دهید غیر مرتبط نباشد و لینک هایی که به سایت می دهید و یا از سایت های دیگر میگیرید هم مرتبط باشد این مورد از نظر گوگل مهم می باشد و به بالا رفتن اعتبار دامنه شما کمک می کند.

۳- محل سرور

برخی از  کارشناسان سئو بر این باورند که یک موقعیت سرور به رتبه بندی سایت ها برای آن کشور یا منطقه کمک می کند.

۴- بهینه سازی سایت برای موبایل

بهینه سازی سایت برای موبایل

 

فقط یک سال پیش، ۴۶ درصد از جستجوگران به طور انحصاری برای تحقیق از تلفن همراه استفاده می کردند و این آمار روز به روز در حال گسترش می باشد. تعجب نکنید که داشتن یک سایت بهینه شده در موبایل بر روی رتبه بندی سایت ها تاثیر می گذارد.

۵- ثبت سایت در گوگل وب مستر:

سایت خود را گوگل وب مستر ثبت کنید.گوگل وب مستر یکی از ابزارهای مهم می باشد شما در آنجا می توانید بهترین آنالیز را بر روی سایت خود داشته باشید و روند تغییرات سایت خود را ببینید. این ابزار اطلاعات ارزشمندی را فراهم می کند که می توانید از آن برای بهینه سازی سایت خود استفاده کنید.

سئو خارجی سایت

سئو خارجی در سئو سایت

هنگام رتبه بندی صفحات شما، گوگل به عوامل خارج از سایت شما نیز نگاه می کند. در اینجا برخی از موارد کلیدی  که وجود دارد را برای شما بیان می کنیم:

۱- تعداد دامنه های مرتبط

تعداد دامنه های مرتبط با شما(از نظر دادن لینک و گرفتن لینک) یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی است.

۲- تعداد صفحات پیوند داده شده

ممکن است برخی از پیوند از یک دامنه خاص به سایت شما وجود داشته باشد تعداد آنها یک عامل رتبه بندی است. با این حال، بهتر است که لینک های بیشتری از دامنه های فردی، نه از یک دامنه واحد داشته باشیم.

۳- Domain Authority

همه صفحات یک سایت  از نظر اعتبار برابر نیستند. با ابزار moz bar شما میتوانید اعتبار یک صفحه از سایت را  بسنجید.اگر قرار است از سایت خود به صفحه ای دگر از سایت دیگر لینک بدهید سعی کنید به صفجه ای با Domain Authority لینک بدهید. بنابراین، شما باید تلاش کنید که لینک هایی را از وب سایت های با Domain Authority بگیرید.

۴- مرتبط بودن لینک

برخی از  کارشناسان سئو بر این باورند که پیوندهایی از صفحات مربوط به موضوع صفحات شما، برای موتورهای جستجو با ارزش  تر هستند.

۵-لینک های do follow در برابر لینک های no follow

گوگل رسما اظهار داشت که پیوندهایno follow را نمی شمارند. بنابراین تعداد لینک های شما رتبه بندی سایت شما را نیز تحت تأثیر قرار دهد.این را بدانید از ۱۰۰ درصد بکلینک هایی که می سازد فقط ۳۰ درصد باید نوفالو داشته باشد.

۶- تنوع انواع لینک

 

تنوع در بک لینک سازی برای سئو سایت

 

نوع لینک هایی که به سایت شما  داده می شود نیز اهمیت دارد. لینک های بیشماری از یک نوع ممکن است یک نشان از وجود هرزنامه باشد و رتبه بندی شما را منفی کند.

۷-پیوندهای متنی

عنوان مثال گفته شده است که پیوندهای موجود در محتویات صفحه ، ارزش بیشتری نسبت به لینک ها در نوار کناری دارند.پس سعی کنید به کلمات لینک بدهید.

۸-Link anchor(لنگر گاه)

یک عامل رتبه بندی قوی متن لینک دار به  یک پیوند می باشد. امروزه می توان آن را به عنوان یک شاخص اسپم وب مورد استفاده قرار داد، که رتبه بندی سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

فاکتور های دامنه

فاکتورهای دامنه در سئو سایت

در نهایت، دامنه سایت شما نیز می تواند بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارد. بعضی از سیگنال های دامنه به یک اندازه قوی نیستند، موارد مهم در دامنه که تاثیر گذار است :

۱-طول ثبت نام دامنه

گوگل دامنه هایی را که برای مدت بیش از یک سال ثبت نام کرده اند، قابل اعتمادتر می داند.

۲-تاریخچه دامنه

شما ممکن است اولین فردی که دامنه را ثبت کرده نباشید. و اگر دامنه شما در گذشته جریمه شده باشد، تاریخچه آن ممکن است بر رتبه بندی فعلی آن تأثیر بگذارد.

۳-فرمت TLD کشور

اگر شما سعی می کنید یک بازار محلی خاص را هدف قرار دهید، گفته می شود که داشتن یک دامنه با یک TLD خاص کشور (.pl، .co.uk یا .ie برای مثال) کمک خواهد کرد که رتبه بندی بهتر برای آن مکان را بدست آورید.

سئو رایگان

سئو رایگان برای وب سایت

شاید در دنیای مجازی و فضای اینترنت به تبلیغی با عنوان سئو رایگان برخورده اید و از طرفی وقتیکه خودتان برای سئو سایت خود اقدام کردید با هزینه و قیمت های مختلفی روبرو می شوید و این بیشتر از قبل شما را سردرگم تر می کند و از خود می پرسید که آیا سئو رایگان وجود دارد یا نه؟

برای اطلاعات بیشتر به این لینک بروید(سئو رایگان)

تعرفه سئو سایت

حال که به بعضی از نکات تاثیر گذار در سئو سایت آگاه گشته اید دریافتید که سئو سایت کار راحتی نیست و اگر به یک کارشناس سئو سپرده نشود به کسب و کار شما ضرر های جبران ناپذیری وارد می شود.شاید بپرسید که تعرفه خدمات سئو چقدر است؟

این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید هیچ متخصص . کارشناس سئو بدون دیدن سایت شما نمی تواند به شما یک قیمت برای سئو وب سایت شما ارائه دهد. سئو وب سایت کاری نیست که فقط یکبار انجام شود بلکه کاری است که باید مدوامت داشته باشد.سئو سایت کاری مداوم است و نتیجه ای که دارد به این کار مدوام می ارزد.برای اینکه بتوانید اطلاعات لازم را از تعرفه خدمات سئو داشته باشید اینجا را کلیک کنید.

سفارش سئو سایت

حال اگر تصمیم گرفتید که سایت خود را سئو کنید پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه با کارشناسان سئو جهان سایت تماس بگیرید با خدمات سئو ما آشنا شوید و دو پلن سئو پایه و سئو ابتدایی را مطالعه نمایید.

تعرفه خدمات سئو چگونه محاسبه می شود؟

تعرفه سئو سایت و عوامل تاثیر گذار بر آن

از تعرفه خدمات سئو چگونه محاسبه می شود ؟زمانی که مشتریان به شرکت های خدمات سئو مراجعه می کنند اولین سوال بعد از انتخاب cms سایت خود این است که تعرفه خدمات سئو چقدر است؟ البته چون این افراد با فرآیند طراحی سایت و خدمات سئو آشنایی ندارند اینگونه تصور می کنند که قیمت سئو باید مقداری ثابت و مشخص داشته باشد.

در جواب این سوال یک جواب کلی وجود دارد و آن این است که: بستگی به نوع کلمه کلیدی شما و کارهایی که بر روی وب سایت شما باید انجام شود این قیمت متفاوت است.

در ادامه فاکتور  هایی که بر قیمت سئو و تعرفه خدمات سئو تاثیر گذار می باشد را شرح می دهیم.

تعرفه خدمات سئو

هرمشتری که برای طراحی سایت و خدمات سئو اقدام می کند دوست دارد که با صرفه جویی در هزینه نتیجه خوبی هم از سئو بگیرد, اما ما همیشه این جمله را به مشتریان خود می گوییم که با صرفه جویی در سئو شما چشم خود را بر مسائل هوشمندانه چون الگوریتم هایی گوگل , تکنیک های سئو  و مواردی از این قبیل می بندید این جمله را همیشه به خاطر داشته باشید، سئو با هزینه ترین تکنیک موثر برای اینکه کسب و کار شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد می باشد.

SEO ساده و آسان نیست. گوگل خودش وب سایت ها را بر اساس بیش از ۲۰۰ معیار رتبه بندی می کند و به طور مرتب الگوریتم را تا ۶۰۰ بار در یک سال آپدیت می کند.

بنابراین اگر  فردی  بدون نگاه به سایت شما و بدن هیچ بررسی قیمتی برای سئو  داده است باور نکنید شاید در ظاهر ایراد های چشم گیر سایت را برای شما رفع کند اما , SEO چیزی نیست که آن را به وب سایت خود وصل کنید و یا آن را بروی وب سایت خود نصب کنید. این عملیات یک بار نیست که بعد از انجام دادن آن بگویم سئو سایت تمام شد  SEO, خوب یک روند است. پژوهش و برنامه ریزی اجزای مهم آن می باشد.

به همین دلیل هیچ مشاور سئویی نمی تواند برآوردی  تخمینی یا قیمت “برای هر نوع  سایت”  بدون هیچ تحلیل و بررسی سایت را برای خدمات خود تعیین کند. همه چیز بستگی به اهداف شما، ماهیت کسب و کار شما، مخاطبان شما و موارد دیگر دارد. اما این را به یاد داشته باشید یک سئو خوب و پایدار برای سایت خود در نظر داشته باشید.

دلایل خوبی وجود دارد، چرا که به عنوان یک مشتری، نباید تنها  بر هزینه تمرکز کنید. بهتر است روی شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) کسب و کار خود تمرکز کنید، مانند هزینه هر کسب و کار، سود هر فروش، نرخ تبدیل و دیگر موارد….

سرویس SEO ارزان ممکن است کمی پول نقد شما را ذخیره کند، اما شما نیز از آن  سود زیادی نخواهید داشت و به جای اینکه بتوانید از کسب و کارتان سودی دریافت کنید این ضرر پشت ضرر می باشد که برای شما می باشد.

تعرفه خدمات سئو

بنابراین ابتدا به سؤالات  زیر پاسخ دهید:

چرا شما در مورد سئو فکر می کنید؟

دیدگاه شما به سئو چیست؟

آیا شما به دنبال  سئو  هستید، زیرا هر کس آن را انجام می دهد، یا  به عنوان بخش بازاریابی می بنید ؟

یا شما در حال ایجاد یک استراتژی سئو برای افزایش رتبه بندی سایت خود ، و همراه با آن سود خود  می باشید؟

قبل از اینکه بخواهید سایت خود را سئو کنید ۳ نکته مهم و اساسی که باید بدانید را مطالعه کنید.

نکات تاثیر گذار بر قیمت تعرفه خدمات سئو

قیمت سئو سایت

# ۱: SEO مانند خرید یک خودرو است، قیمت شما با نیازهای شما مطابقت دارد.

شاید مشتریان شما باز هم قانع نشوند و برایشان کلمه “بستگی “ دارد  قابل هضم نباشد.برایشان یک مثال می زنیم قیمت خرید یک خودرو چقدر است.

پاسخی که در جواب به این سوال می گیریم جالب است بیشترآن هااین جواب را می دهند که :

۱-بستگی به مدلی که می خواهید دارد

۲-بستگی به این دارد چه نوع ماشینی میخواهیدشاسی بلند,دنده اتوماتیک و…..

۳-…

و در جواب همه این افراد یک کلمه بیشتر از همه شنیده می شود “بستگی دارد”

و حالا آنها متوجه این قضیه می شوند که چرا تعرفه خدمات سئو یک قیمت ثابت ندارد. خدمات سئو در قیمت بسته به آنچه شما از آن می خواهید متفاوت است. بهترین استراتژی سئو با ارزیابی نیازها و مشکلات مشتریان آینده شما آغاز می شود. پس از آن، SEO به عنوان یک آهنربا وارد مهم ترین قسمت کار  یعنی جذب ارتباطات از اقیانوس وسیعی از خوانندگان وب سایت بصورت آنلاین می شود.

راه اندازی وب سایت برای انجام این کار به طور موثر و به خوبی کار آسانی نیست. ساخت صفحاتی به نام   landing page  (صفحه فرود)می تواند باعث ایجاد ترافیک مناسب کاربران به سایت شما  شده  و آن ها را تبدیل به مشتری کنند.

سئو ارزان مانند شکار مقرون به صرفه است. شما ممکن است کمی پول را ذخیره کنید. اما شما زیاد نمیتوانید درآمد کسب کنید. راهکار ما در سئو حدس و گمان نیست که مشتری تجاری را تحت تأثیر قرار دهد. ابتدا تحقیق و تحلیلی انجام می شود، و اغلب اوقات جلسه ای با مشتریان برای جمع آوری تمام اطلاعات مرتبط در نظر گرفته می شود. در  سئو هیچ “کلید ” یا “استاندارد”  خاصی وجود ندارد. شما نمیتوانید آن را خریداری کنید، آن را نصب کنید و پشت سر بگذارید.

سئو به شکلی پویا و به طور مداوم در حال تکامل است. SEO نیز برای ثابت نگه داشتن چیزی نیست.  داستن این دید به  SEO به عنوان یک راه حل سریع برای کاهش فروش یا ترافیک سایت یک اشتباه بزرگ است. SEOخوب باید یک ROI (بازدهی سرمایه) بزرگ را تحویل دهد. این فقط در مورد رتبه بندی بالا و بیشتر ترافیک، کلیک و نمایش صفحه وب شما نیست. این  یعنی چگونه بازدید کننده به مشتری تبدیل شود.

مشاوره با یک متخصص سئو به شما کمک خواهد کرد:

۱- پیدا کردن  هدف، نیازها و مشکلات  کسب و کار خود و مشتریان شما.

۲- انتظارات شما از کسب و کار یا وب سایت  شما مشخص می شود.

۳-تصمیم برای انتخاب و ایجاد یک landing page (صفحه فرود) برای سایت که ترافیک بیشتری  برای سایت اتفاق بیفتد.

۴- کشف مناطق سودآور در سایت شما و تقویت آن

۵-قسمت های جذاب و جالب را برای سایت خود انتخاب کنید که بازدید کننده را به مشتری تبدیل کند.

۶-کاربر بعد از آمدن به سایت شما تجربه خوب و جالبی داشته باشد و این تجربه باعث بازگشت مجدد وی به سایت شما شود.

ایجاد تمام این عناصر برای سئو زمان زیادی می برد. اما سرمایه گذاری ارزشمند است، زیرا به شما بازده زیادی می دهد.

به همین دلیل است که به سئو هرگز نباید به عنوان یک هزینه نگاه کنید این یک سرمایه گذاری است.  هزینه ای که برای مدت طولانی پرداخت می شود .

 

# ۲: SEO مانند یک کوه یخ، عمدتا پنهان اما با تاثیر عظیم

گفته می شود ۹۰٪ از جرم کوه یخی زیر آب است، که از نظر پنهان است. SEO دقیقا همین است. در حالی که شما فقط می توانید رتبه برتر را در گوگل به عنوان تاثیر SEO خود ببینید، در حال حاضر ۱۰۰ عنصر غیر قابل مشاهده وجود دارد، همه در همکاری برای ارائه تاثیر جمعی  سئو هوشمند وجود دارد. مانند کوه یخ ، SEO  اگر درست ندارد خطرات جدی برای سایت ایجاد می کند.یکی از عوامل تاثیر گذار بر سئو که آن را نامناسب می کند استفده از کمپین های تبلیغاتی می باشد.

به طور عمده، این کمپین ها توسط آماتورها ساخته شدند. صاحبان کسب و کار به اشتباه تصور می کنند که هر یک از مشاوره های اینترنتی به اندازه کافی و خوب قادر به ” SEO” می باشند و این کار را به یک طراح یا توسعه دهنده وب می دهد. فقط به این دلیل که آنها در حال حاضر در دسترس هستند، برنامه نویسی یا طراحی سایت شما  هرچند حرفه ای هم باشند دلیل نمی شود که یک سئو کار حرفه ای باشند.

قیمت پکیج سئو

مثل این است که شما لوله کش خانه خود را به انجام سیم کشی وادار کنید، زیرا او در حال حاضر روی دیوار کار می کند!  طراحان وب سایت برای توسعه وب سایت شما عالی هستند. کارشناسان SEO اغلب در سئو و بهینه سازی سایت عالی هستند. گاهی اوقات بطور  شانسی (و یا حتی تصادفی)، شما ممکن است یک کسب و کار بزرگ با رتبه بندی جستجو بالا داشته باشید و جریان مداوم از ترافیک وارد سایت شما شوند. این “به اندازه خود خوب”  است اما با SEO، می تواند به خیلی بیشتر از این ها تبدیل شود. SEO به عنوان اینکه یکی از مقرون به صرفه ترین انواع بازاریابی است. شناخته شده است.

در عرصه آنلاین رقابتی امروز،  سئو دیگر نمی توانند به شکل یک کار دست دوم  تلقی شود. این یک کار بی اهمیت نیست که به یک دوست یا آشنا داده شود که می داند چگونه “آن را حل کند”!اولین چیزی که بعد از راه اندازی سایت باید بر آن تمرکز کنید سئو می باشد برای چیزی که گفتیم یک دلیل وجود دارد. هر کس در وب سایت شما از طریق صفحه اصلی وارد نخواهد شد.

موتورهای جستجو از شما نمی پرسند که کدام صفحاتی که شما می خواهید را در فهرست خود برای ایندکس شدن قرار دهند. جستجوی عمومی با کلمات کلیدی مهم در کسب و کار شما نقاط ورودی مختلف را به  وب سایت شما  مشخص می کنند. بسیاری از بازدیدکنندگان از طریق این نوع جستجو  وارد سایت شما خواهند شد.

دانستن اینکه چرا  آن ها به سایت شما آمده اند ، آنچه که آنها انتظار دارند را پیدا کنید و آنکه آنها به دنبال چه راه حلی برای سوال خود  هستند و یا آنها را چه چیزی  جذب می کند، اطلاعات مهمی است اگر شما توجه خود را برای به دست آوردن جواب این سوالات معطوف کنید می توانید  منافع خود را حفظ کنید و اعتماد آنها را افزایش دهید.

 

# ۳: SEO مانند یک سد است – باز گشت جریان رود و  حفظ ترافیک جریان ورودی

 

بهینه سازی وبسایت

سدها در سراسر رودخانه های بزرگ ذخیره آب وجود دارند. فکر کنید در مورد موتورهای جستجو مانند گوگل به عنوان سدهای بزرگ که بازدید کنندگان هدف شما را ذخیره می کنند و فهرست شما در SERPs (صفحات نتایج موتور جستجو ) به عنوان  حفره در سد است. سعی کنید این حفره ها را بیشتر کنید تا ترافیک زیادی به سمت سایت شما روانه شود این گام های کوچک، برای تغییرات اساسی  بزرگ – این یک دلیل بزرگ برای شروع بهینه سازی وب سایت شما در حال حاضر است.

اما بهینه سازی تنها با یک صفحه در وب سایت خود که فقط یک جریان ترافیک اضافی ارائه خواهد شد انجام نمی شود. اگر دروازه های سد را باز کردید چه اتفاقی می افتد؟

تحقیقات کلیدی نشان می دهد که بسیاری از جستجوها بر روی کلمات کلیدی عمومی مرتبط با کسب و کار و غیر مرتبط با نام تجاری انجام می شود. اینها توسط افرادی که هرگز در مورد شما  نشنیده اند استفاده می شود، آنها بر نیاز و مشکلات خود تمرکز می کنند و به طور فعال راه حل هایی را دنبال می کنند. این مانند “آب” پشت “سد” است که به شما می توانید از طریق سئو  کمک کند.

اگر شما ایده ایجاد حفره درون سد را دوست ندارید می توانید برای گرفتن ترافیک بیشتر برای سایت خود از piñata استفاده کنید.Piñata ( در فرهنگ اسپانیایی زبان ها که بیشتر در کشورهای مکزیک, ایالات متخده آمریکا,آمریکای لاتین ساکن هستند یک جعبه مقوایی به نام piñata داردند که درون آن شیرینی و شکلات جاسازی می کنند و به سقف می آویزند کودکان با چوب به این جعبه می زنند تا آن را بشکافند و شیرینی و شکلات برسر آنها بریزد و این کار موجب شادمانی آن ها می شود.)

SEO پادشاه آب نبات است! یک وب سایت بدون طراحی استراتژیک برنامه ریزی شده کمتر از آب نبات به چشم می آید. اگر همه این کارها بدون در نظر داشتن هزینه به خوبی انجام شود، مانند این بازی بچه ها نتیجه می دهد. عناصری غیر از این برای سئو مهم هستند.

شما باید از سئو به عنوان راهی برای تبدیل و جذب بازدیدکنندگان خود استفاده کنید. دانستن اینکه  هدفی پشت کلمات کلیدی باشد که منجر به بازدید بازدیدکنندگان از یک صفحه در سایت شود برای طراحی وب سایت شما ارزشمند خواهد بود.

اما اجازه ندهید طراح شما شروع به مشخص کردن سایت شما کند یا برنامه نویس شما شروع به صفحه بندی صفحات سایت شما کند قبل از اینکه یک استراتژی  سئو را نهایی کرده و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی خود را انجام دهید. شما ممکن است همه چیز را درست دریافت کنید.

استراتژی بازاریابی ورودی شما می تواند تمام پایگاهها – سئوهای سنگین، جستجوی اجتماعی، سئوهای محلی، بهینه سازی تلفن همراه را پوشش دهد و ممکن است با سایر بخشهای بازاریابی آنلاین و دیجیتال شما هماهنگ شود.

اما بدون تحقیق در باره کلمات  کلیدی مناسب، که همه اینها را در بر میگیرد، شما فقط یک ساختار فوق العاده خواهید ساخت. که هوشمند و یا موثر نیست. کلمه کلیدی یا کلمات کلیدی طولانی عمیق با ادغام آنها با اصطلاحات محلی مانند شهرها، نام مکان و موارد دیگر اهمیت پیدا می کنند. رشد جستجوی تلفن همراه و افزایش آگاهی و تجربه کاربران موتور جستجو به طور کلی این روند را تقویت خواهد کرد.

حالا هنگامی که شما می دانید که موتور های جستجو مفهوم را درک می کنند باید کلمات کلیدی دقیق و ترکیباتی  را که استفاده می شود را شناسایی کنید  و در صفحه های سایت خود قرار دهید این کار تفاوت بین٪ ۱ تا٪ ۲۰ نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری  را ایجاد می کند. آیا فکر می کنید این کار برای انجام ب هر صفحه سریع و آسان است؟ قطعا نه!

اگر شما یک وب سایت گسترده تجارت الکترونیک با هزاران محصول برای فروش  و داشتن خریداران بالقوه با کاملا (یا حداقل کمی) سلیقه ها و نیازهای مختلف  داشته باشید.

بهینه سازی سایت شما برای هر یک از آنها مهم است. متن در سایت شما، ظاهر بصری، محصولات و خدماتی که به آنها ارائه می دهید، همه اینها باید در مفهوم “راه حل ایده آل” باشند که بازدید کننده شما در ذهن داشته باشد. اگر محصولاتی که برای فروش می گذارید نیازهای روزمره فردی منحصر به فرد  باشد، فروش خود را افزایش خواهید داد.

حال با خواندن این مقاله و این نکات متوجه اتفاقاتی که در فرآیند سئو  می افتد می شوید و جواب این سوال که تعرفه خدمات سئو  چقدر است را می دانید!!

طراحی وب سایت -زبان html چیست؟

طراحی وب سایت را چگونه شروع کنیم؟

اگر بخواهید طراحی وب سایت را شروع کنیدباید از پایه اطلاعات لازم را یاد بگیرید یکی از این اطلاعات پایه زبان برنامه نویسی html می باشد .توانایی کد سازی با استفاده از HTML برای هر وب حرفه ای ضروری است. دستیابی به این مهارت باید نقطه شروع هر کسی باشد که در حال یادگیری طراحی وب سایت است.

ساختار وب در طراحی وب مدرن

  • HTML: ساختار
  • CSS: ارائه
  • جاوا اسکریپت: رفتار
  • PHP یا مشابه: Backend
  • CMS: مدیریت محتوا

در این مقاله ما به شما زبان html را آموزش خواهیم داد.زبان htmlچیست؟
اگر بخواهیم به طور خلاصه به شما بگوییم می شود اینگونه بیان کرد:

  • HTML زبان استاندارد نشانه گذاری برای ایجاد صفحات وب است.
  • HTML مخفف Hyper Text Markup Language می باشد.
  • برخلاف زبان اسکریپتی یا برنامه نویسی که از اسکریپت برای انجام عملکردها استفاده می کند، یک زبان نشانه گذاری از تگ ها برای شناسایی محتوا استفاده می کند.
  •  HTML ساختار صفحات وب را با استفاده از نشانه گذاری توصیف می کند.در اینجا یک مثال از تگ HTML برای شما قرار می دهیم.

 

تگ در html در طراحی وب سایت

  • عناصر HTML با تگ نمایش داده می شوند.
  •  تگ های HTML تکه هایی از محتوا مانند “عنوان”، “پاراگراف”، “جدول” و غیره را شامل می شوند.
  • مرورگر تگ های HTML را نمایش نمی دهد، بلکه از آنها برای چگونه نمایش دادن محتوای صفحه استفاده می کند.

برای شما در ادامه تکه کدی از html را قرار دادیم تا با آن بیشتر آشنا شوید و در ادامه عناصر مهم در این مثال را برای شما توضیح می دهیم.

طراحی سایت با زبان html

تگ های مهم html در طراحی وب سایت

۱تگ-<DOCTYPE html!>:

این تگ مشخص می کند که این سند  از کدام نسخه html استفاده می کند.استفاده از این تگ اختیاری است.و به حروف کوچک و بزرگ حساس نمی باشد.

۲-تگ<html>:

در طراحی سایت این تگ عنصر اصلی صفحه html  می باشد و حتما باید از آن استفاده شود.

۳-تگ<head>:

این تگ تمام اطلاعات  لازم برای سند html  را در اختیار دارد . وجود این تگ الزامی است. یکی از اطلاعات مهم سند نام آن می باشد که در تگ <title> مشخص می شود همانطور که در این شکل می بینید بعد از استفاده از تگ < head> تگ معرفی نام سند<title> استفاده شده است.

۴-تگ<title>:

طراحی  وب سایت برای قرار دادن یک عنوان در برگه توصیف صفحه وب، عنصر <title> را به قسمت head سایت خود اضافه کنیداین تگ همانطور که گفته شد عنوانی برای سند در نظر می گیرد.عنصر عنوان مهم است زیرا صفحه را توصیف می کند و توسط موتورهای جستجو استفاده می شود.

۵-تگ<body>:

این تگ بعد از تگ <head> قرار می گیرد.همه عناصر بصری ساختاری در داخل تگ body قرار میگیرند.عنوان، پاراگرافها، فهرستها، نقل قول ها، تصاویر و لینک ها فقط تعداد کمی از عناصر است که می تواند در تگ body موجود است. وجود این تگ الزامی می باشد.

تگ body در طراحی وب سایت

۶-تگ<h1>:

این تگ یک از مهمترین تگ های موجود در html می باشد.با استفاده از این تگ نوشته ای که از این تگ استفاده می کند برجسته می باشد.

۷-تگ<p>:

در طراحی وب سایت با استفاده از این تگ شما می توانید یک پاراگراف تعریف کنید.برای ایجاد یک پاراگراف، به سادگی با عناصر <p> تگ های باز و بسته آن را تایپ کنید(مانند شکل).

مرورگر به طور خودکار یک خط خالی را قبل و بعد از یک پاراگراف اضافه می کند.این نکته را هم به شما در اینجا متذکر شویم که برای شکستن خط به شکل زیر عمل می کنیم.از برچسب <br /> برای اضافه کردن یک خط از متن بدون شروع یک پاراگراف جدید استفاده کنید:مثل شکل زیر

تگ br در طراحی وب سایت

این کد بعد از اجرا اینگونه در مرورگر نمایش داده می شود.

نمایش تگ br در طراحی وب سایت

نکته مهم :عنصر <br /> یک عنصر HTML خالی است. هیچ تگ پایان ندارد

نکته مهم:

تگ های html به شکل زیر تعریف می شوند.

تگ ها در طراحی وب سایت

 

<tagname>:نام تگ در <> قرار می گیرد.این تگ شروع می باشد

</tagname> با قرار دادن / تگ مورد نظر بسته می شود.

نکته  های مهم:

تگ های HTML معمولا به صورت جفت  مثل <p></p>قرار می گیرند.

محتوای مورد نظر در بین تگ باز و بسته قرار می گیرد.

مرورگر وب

مرور گر های وب مختلفی وجود دارد مثل(Chrome, IE, Firefox, Safari) اما همه این مرورگر ها یک یک هدف واحد دارند و آن هم نمایش دادن صفحه وب با عناصر html می باشد.

البته این نکته را هم باید ذکر کنیم که:

مرورگرهای وب خود تگ های HTML را نمایش نمی دهد، بلکه از آنها برای تعیین نحوه نمایش سند استفاده می کند.

قطعه کد بالا که نوشته شده است اگر بخواهیم در صفحه وب نمایش دهیم به شکل زیر نمایش داده می شود.

طراحی وب سایت با کد html

اگر بخواهیم برای شما ساختار یک صفحه html را توضیح دهیم می توان شکل زیر را ترسیم کرد.

قیمت طراحی وب سایت

فقط قسمت سفید که در تگ <body>  قرار دارد در مرورگر وب نمایش داده می شود.

نمایش فایل HTML در طراحی وب سایت

فایل های HTML فایل های متنی هستند، بنابراین شما می توانید از هر ویرایشگر متن برای ایجاد اولین صفحه وب خود استفاده کنید.برخی از ویرایشگر های HTML بسیار خوب در دسترس هستند. شما می توانید یکی را انتخاب کنید که برای شما کار می کند. فراموش نکنید که فایل را ذخیره کنید. نام فایل های HTML باید  با پسوند های  .html یا .htm  باشد.

طراحی سایت چیست؟

باید ها و نباید های طراحی سایت

انواع طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت فرایند ایجاد وب سایت است. طراحی سایت شامل چندین جنبه مختلف، از جمله طرح بندی صفحه وب، تولید محتوا و طراحی گرافیک می باشد. در حالی که اصطلاح طراحی وب سایت و توسعه وب اغلب به جای یکدیگر استفاده می شود، طراحی وب سایت از لحاظ فنی یک زیر مجموعه از دسته وسیع تری از توسعه وب است.

وب سایت ها با استفاده از زبان نشانه گذاری به نام HTML ایجاد می شوند. طراحان وب، صفحات وب را با استفاده از تگ های HTML ایجاد می کنند که محتوا و متا تگ(چکیده سایت) هر صفحه را تعریف می کنند.
طرح بندی و ظاهر عناصر در یک صفحه وب به طور معمول با استفاده از CSS و یا صفحات سبک آبشار تعریف می شود. بنابراین، بیشتر وبسایتها شامل ترکیبی از HTML و CSS است که نحوه تعیین هر صفحه در مرورگر را مشخص می کند.

 

طراحی سایت شرکتی

 

برخی از طراحان وب ترجیح میدهند که کدنویسی را خودشان انجام دهند (تایپ کردن HTML و CSS از ابتدا)، در حالی که دیگران از ویرایشگر WYSIWYG مانند Adobe Dreamweaver استفاده می کنند. این نوع ویرایشگر یک رابط بصری برای طراحی صفحه وب فراهم می کند و نرم افزار به طور خودکار کد HTML و CSS مربوطه را ایجاد می کند.

یکی دیگر از راه های محبوب برای طراحی وب سایت ها با سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس و جوملا است. این خدمات قالب های وب سایت مختلفی را ارائه می دهد که می تواند به عنوان نقطه شروع برای یک وب سایت جدید مورد استفاده قرار گیرد. وب مستر ها پس از آن می توانند محتوا اضافه کنند و با استفاده از یک رابط مبتنی بر وب طرح بندی را سفارشی کنند.
در حالی که HTML و CSS برای طراحی ظاهر یک وب سایت استفاده می شوند، تصاویر باید جداگانه ایجاد شوند. بنابراین طراحی گرافیکی ممکن است با طراحی وب همپوشانی داشته باشد، زیرا طراحان گرافیک اغلب تصاویر را برای استفاده در وب ایجاد می کنند.
برخی از برنامه های گرافیکی مانند Adobe Photoshop حتی شامل گزینه “Save for Web …” می شود که راه آسان برای استفاده از تصاویر در فرمت بهینه سازی شده برای انتشار در وب را می دهد.

عناصر طراحی سایت :

طراحی سایت با استفاده از بسیاری از عناصر بصری کلیدی به قسمت های مختلف تقسیم میشود که در ادامه هریک را نام برده و توضیح می دهیم:
طرح بندی: این عنصر گرافیک، تبلیغات و متن وب سایت را با شکلی منظم نشان می دهد.

طرح بندی شامل حفظ تعادل، ثبات و یکپارچگی طراحی می شود.
گرافیک: گرافیک می تواند شامل لوگو ها، عکس ها، کلیپ های تصویری و یا آیکون ها، که همه آنها باعث بهبود بخشیدن طراحی سایت می شوند.
فونت: استفاده از فونت های مختلف می تواند طراحی سایت شما را زیباتر کند .

اکثر مرورگرهای وب فقط می توانند تعدادی از فونت هایی را که به عنوان “فونت های وب ایمن” شناخته می شوند، بخوانند، بنابراین طراحی شما عموما در این گروه قابل پذیرش است.
محتوا: محتوا و طراحی می توانند با هم کار کنند تا پیام سایت را از طریق تصاویر و متن افزایش دهند.

متن نوشتی همیشه باید مرتبط و مفید باشد تا خواننده را به اشتیاق آورد و آنها با خواندن محتوا به آنچه که میخواهند برسند تادر سایت باقی بمانند. محتوا باید برای موتورهای جستجو بهینه شود و از یک طول مناسب استفاده شود و کلمات کلیدی مرتبط را در آن قرار داشته باشد.

طراحی سایت

 طراحی سایت کاربر پسند

چگونه یک سایت کاربر پسند ایجاد نمایید؟

علاوه بر عناصر اساسی طراحی وب سایت که باعث می شود سایت زیبا و شکل و شمایلی قانع کننده داشته باشد، وب سایت همیشه باید کاربر نهایی را نیز در نظر بگیرد. با توجه به عوامل زیر می توان کاربر پسند بودن را اینگونه تعریف کرد.
جهت دهی در وب سایت: معماری سایت، منوها و سایر ابزارهای جهت دهی در وب سایت در طراحی سایت با توجه به نحوه مرور و جستجوی کاربران ایجاد می شود. هدف این است که به کاربر کمک کند تا به راحتی در سایت حرکت کند و اطلاعات لازم را پیدا کند.
چند رسانه ای: فیلم های ویدیویی و صوتی مرتبط در طراحی می تواند به کاربران کمک کند تا اطلاعات را سریع و آسان درک کنند. این می تواند بازدیدکنندگان را تشویق کند که زمان بیشتری را در صفحه وب صرف کنند.
سازگاری: طراحی صفحه وب، برای انجام همان اندازه در مرورگرهای مختلف و سیستم عامل، به منظور افزایش بازدید آن انجام می شود.
تکنولوژی: پیشرفت های تکنولوژی به طراحان اجازه می دهد تا جنبش و نوآوری را اضافه کنند و اجازه می دهند طراحی وب همیشه تازه، دینامیک و حرفه ای باشد.
تعامل با کاربران: افزایش مشارکت کاربران فعال ، با اضافه کردن جعبه نظر و نظر سنجی در طراحی وب سایت مهم می باشد.
تبدیل کاربران از بازدید کنندگان به مشتریان با اشکال ایمیل و خبرنامه ,علامت sign-up

چگونه وب سایت کاربر پسند طراحی کنید؟
راز این کار در برنامه ریزی مناسب و تست کامل نهفته است. شرکت های فعال در این زمینه گام هایی در جریان پروژه خود دارند که به طور خاص برای شناسایی و رفع مشکلات مربوط کاربر پسند بودن سایت طراحی شده اند. این مرحله به نام wireframing یا نمونه سازی است.wireframing معمولا دارای عناصر طراحی یا رنگ نیست؛ بلکه بر محتوا تمرکز دارد. تمرکز منحصربفرد بر محتوا، ساختار، جریان و عملکرد بدون تصاویری دیگر برای منحرف کردن ذهن است.
قابل استفاده بودن یک وب سایت چیست؟
قابل استفاده بودن :هنر ساخت طراحی وب سایت به شکلی ساده، کاربر پسند و آسان برای استفاده است.برخی از اساسی ترین قابلیت های مفید که برای این ویژگی اثبات شده عبارتند از استفاده مناسب از خطوط برچسب، جهت دهی بصری، محتوای مختصر و استفاده استراتژیک از تصاویر می باشد. اجتناب از ویژگی های گیج کننده عملکرد سایت شما را پایین می آورد. آیا لینک ها و دکمه ها قابل کلیک هستند؟ آیا جریان وب سایت منطقی است؟ آیا به وضوح مشخص است که اطلاعات مهمی را می توان در سایت شما یافت؟ اگر نه، وب سایت شما کاربردی و قابل استفاده طراحی نشده است.؟

چرا قابل استفاده بودن در طراحی سایت مهم است؟

تحقیقات انجام شده توسط HubSpot.com نشان می دهد که زمانی که در مورد مهم ترین عامل در یک وب سایت از کاربران پرسیده می شود، بیش از ۷۵٪ از پاسخ دهندگان اظهار می دارند که سهولت در پیدا کردن اطلاعات در بالای صفحه مهمترین ویژگی از نظر آن ها می باشد.اگر شما ساخت وب سایت خود را به شیوه ای که بیش از حد پیچیده باشد ، تولید محتوای بیش از حد دشوار که درک آن سخت و قابل فهم نباشد، و یا قابلیت طراحی بیش از حد دست و پا گیر برای استفاده باشد، وب سایت شما این هدف را برآورده نمی کند، کسب و کار شما با شکست مواجه خواهد شد.

 طراحی وب سایت چگونه است

۵ نکته مهم برای اینکه یک سایت حرفه ای طراحی کنیم.

طراحی وب سایت حرفه ای

یک وب سایت حرفه ای تنها نمی تواند از طریق یک طراحی قانع کننده یا  داشتن محتوای جالب تحقق پیدا کند. برای داشتن  یک سایت حرفه ای باید یک سبک کاربر پسند به همراه قابلیت های خوب در سایت خود داشته باشید که کاربر در نگاه اول این دو را دریابد.

البته این را می دانیم  که افراد مختلف سبک های مختلف را ترجیح می دهند، اما این بدان معنا نیست که قواعدی را که شما باید در هنگام تصمیم گیری در مورد ظاهر وب سایت خود دنبال کنید، وجود نداشته باشد.

برای آشنایی با انواع طراحی سایت این مقاله را بخوانید.

در اینجا ۵ راهنمایی سریع برای اطمینان از اینکه شما در مسیر درست قرار گرفته اید و مشتریان خود را از دست نمی دهید قرار دادیم بهتر است قبل از هر اقدامی این راه کار ها را مطالعه کنید:

۱-در طراحی سایت تاثیر صفحه اصلی را دست کم نگیرید

ما به ندرت هر کلمه ای را در وب سایت می خوانیم. در عوض، ما به سرعت صفحه ها، کلمات کلیدی و جملات را اسکن می کنیم. با این رفتارهای شناخته شده در ذهن، بهتر است که به احساسات  منتقل شده از دیدن یک صفحه وب به جای شمارش کلمات بیشتر توجه کنیم .

کمتر کسی فقط به ظاهر  سایت شما نگاه می کند،بلکه باید در آن مطالب جالب بخواند، روی آن کلیک کند یا آنر ابه خاطر بسپارد، بهتر است که بتواند ازآنچه در پیش رو دارد،پردازش و ارزیابی انجام دهد. این کار باعث می شود که آنها برای انجام کارهایی که شما می خواستید انجام دهید علاقمند شوند.

صفحه اصلی سایت

۲- طراحی سایت با سلسله مراتب بصری در ذهن

با داشتن صفحه نمایش کامپیوتر و گوشی های هوشمند به عنوان ابزاری مناسب برای نمایش دادن اطلاعات و محتوای تکمیل شده حال این وضیفه طراح است که بتواند محتوای مورد نظر را به درستی نمایش دهد.

فقط چند ثانیه طول می کشد تا توجه کسی بعد از دیدن سایت شما جلب شودشما در این چند ثانیه باید به آن ها بگویید که سایت شما چیست و چه چیزهایی دارد.

طراحی سایت با سلسه مراتب بصری

اگر شما یک سلسله مراتب روشن و واضح برای اطلاعات خود قرار ندهید کاربران سردرگم می شوند ولی با قرار دادن این سلسله مراتب که یک واسط خوب کاربری می باشد کاربران می توانند بدانند الان در کدام قسمت از سایت شما قرار دارند.

از اعمال رنگ ,کنتراست ,اندازه ,فاصله برای تاکیید بیشتر استفاده کنید تا نشان دهید تمرکز و توجه شما در سایت بیشتر بر کدام قسمت است و از عمد بر روی آن قسمت فکوس بیشتری داشته باشید.

یکی از بهترین عناصر طراح سایت برای ایجاد یک سلسله مراتب بصری بسیار قوی استفاده از نوار ها می باشد.این قسمت از طراحی کمک می کند سایت به بخش های  واضح تقسیم  و خوانده شدن متن قابل هضم تر شود.

۳- ایجاد محتوای آسان (قابلیت خواندن)برای خواندن در وب سایت

قابلیت خواندن معیار اندازه گیری است که مشخص می کند آیا کلمات جملات و پاراگراف ها برای کاربران آسان می باشد یا نه؟زمانی که معیار قابلیت خواندن سایت شما بالا باشد کاربران قادر خواهند بود تا سایت شما را به صورت صحیح اسکن کنند  و بدون هیچ مشکلی اطلاعات درون متن را دریابند.

دستیابی به قابلیت خواندن وب سایت نسبتا آسان است؛ این قوانین کلیدی را امتحان کنید:

الف-کنتراست کلید است

بسیار مهم است که کنتراست کافی بین متن خود و پس زمینه آن داشته باشید تا متن واضح باشد. شما به احتمال زیاد به رنگ انتخاب شده برای سایت شما که بخشی از هویت نام تجاری شماست و باید در وب سایت خود نشان داده  می شود دقت و حساسیت به خرج می دهید ولی قابلیت خواندن را نباید قربانی احساس آزاد بودن در انتخاب رنگ کنید.

کنتراست طراحی سایت

ب- نمیتوانید چیزی را که نمیتوانید ببینید بخوانید

وب سایت های اولیه فونت های کوچک داشتند، اما در طول زمان، مردم متوجه شدند که فونت های ۱۲pt برای خواندن آنلاین سخت است. هنگامی که یک صفحه نمایش ۲۴ اینچ از صورت کسی است، اکثر مردم برای دیدن فونت های کوچک تلاش می کنند.

یک قاعده ی معمولی که در وب مشاهده می کنید این است که متن خود را حداقل در اندازه ۱۶pt نگه دارید. این یک قدم خوب برای شروع است، اما به یاد داشته باشید که این اندازه به طور کامل بستگی به فونت مورد استفاده شما دارد.

 طراحی سایت ریسپانسو

ج- Serif  در مقابل بدون Serif

شما ممکن است خانواده خود را انتخاب نکنید، اما شما نوع خانواده فونتی که در سایت خود استفاده می کنید را باید انتخاب کنید. Serif آن نقاط برجستگی های کوچک یا خطوطی است که برخی از قلمها در انتهای حروف خود دارند – به عنوان مثال Times New Roman، از خانواده فونت های Serif است.

بدون Serif به معنای واقعی کلمه “بدون serif  است. این فونتها معمولا بهترین گزینه برای متون آنلاین هستند – مانند آنچه که در حال خواندن هستید.

توجه داشته باشید: ما می دانیم که فونت های اسکریپت (شبیه به دست خط ) با تمام منحنی های فانتزی چیزهای بسیار جالب هستند، اما لطفا چشم های بازدید کنندگان خود را در نظر بگیرید – به آنها استراحت دهید!

Serif در مقابل بدون Serif

د-از چندین فونت متفاوت استفاده نکنید

به عنوان یک قاعده، بیش از سه نوع فونت مختلف در سراسر یک وب سایت استفاده نکنید. بعضی از پروژه ها ممکن است برای ترکیب فونت های پیچیده تری نیاز داشته باشند ، اما اگر شما انتخاب کنید که از انواع فونت استفاده کنید، اثر کلی باید هماهنگ باشد، نه بهم ریخته.

ايجاد محتواي آسان براي وب سايت

۴-اطمینان حاصل کنید که سایت شما کاربران را به درستی هدایت می کند

ممکن است شما  در طراحی سایت با ایده های متفاوت و جدید الگوی اصلی قالب سایت را عوض کنید ولی نباید در مسیر یابی وب سایت برای کاربران با ایده ای جدی یآن ها را سردرگم کنید .سایت باید از نظز هدایت و مسیریابی برای کاربران جامع و کامل باشد این نوع از مسیریبای به موتور های جستجو کمک می کند محتوای سایت را به درستی در اختیار کاربران قرار بدهند.

۵-ویژگی mobile friendly

ما در یک دنیایی پر از تلفن همراه زندگی می کنیم، که در هنگام طراحی سایت مهم است از خود این سوال را بپرسیم: بازدیدکنندگان من وقتی که با تلفن همراه به وبسایت من بروند، سایت را چگونه می بینند؟

شرکت های طراحی سایت می توانند یک نسخه تلفن همراه از سایت شما را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید با دنیای فزاینده تلفن همراه هماهنگ باشید. اطمینان حاصل کنید که خود را در موقعیت کاربر قرار دهید و هر صفحه، عمل کاربر و دکمه را آزمایش کنید

 

ویژگی mobile friendlyدر طراحي سايت

در اینجا ۵ نکته مهم در طراحی سایت را خواندید.برای اینکه بتوانید طراحی سایت حرفه ای انجام دهید باید آموزش طراحی سایت ببینید.هرچه بیشتر آموزش ببینید کار بدون نقصی تحویل میگیرید.با انتخاب CMS مناسب می توانید  زمان کد نویسی خود را کم کنید.

سایت شرکتی تشریفات پرنسس

سایت شرکتی amfco

سایت شرکتی sazab

سایت شرکتی omz

سایت شرکتی nophico

سایت شرکتی nac-tech

سایت شرکتی کشت افزون

سایت شرکتی سعید مشاور

مبلمان اداری و دفتری کارما چوب

کلینیک پوست و زیبایی آنیما

سایت شرکت kelwn

سایت شرکتی یوفاند

تجهیزات پزشکی نیک طب

شرکت تولیدی صنعتی ثابت لایی رباط

شرکت ایده آل سازان نوین

کارخانه توانا

شرکت مهندسی فرتاک ساخت آبا

شرکت ابنیه سازان بیستون

موسسه بین المللی حقوقی آسیا

شرکت بازرگانی پارس امین

شرکت خدماتی مهاجرتی

شرکت خدمات بیمه ای مهریاران آتیه کشاورز

شرکت خونه سازی

شرکت پرتو پیشگامان پویا

شرکت نیک ابزار جراح

طراحی وب سایت شرکت حافظه همراه

طراحی وب سایت شرکت ایران استیل

طراحی وب سایت آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی ایرانیان

طراحی وب سایت شرکت عصر فناوری اترس

طراحی وب سایت شرکت تجهیز طب اثر

طراحی وب سایت شاهین تنظیم صنعت

طراحی وب سایت شركت آرين اكسير البرز

طراحی وب سایت موسسه حقوقی تحقیقاتی عدل اندیش

طراحی وب سایت ایده آل تجارت آراد ایرانیان

طراحی وب سایت گروه مهرکام تجارت

طراحی وب سایت پارس حساب پور آراسته

طراحی وب سایت کوبو تخفیف

طراحی وب سایت فروشگاه آنلاین دیلیورز

طراحی وب سایت فروشگاه مودم ۴G

طراحی وب سایت فروشگاه شهریار

طراحی وب سایت تک کالا شاپ

طراحی وب سایت آریناتگ – تخفیف گروهی

طراحی سایت فریت بار و حمل و نقل هوایی


طراحی سایت | طراحی وب سایت